Hur beräknas rankingen i Sammansatt Värde?

Frågor och svarKategori: AktiestrategierHur beräknas rankingen i Sammansatt Värde?
Manzzy asked 4 år ago

Du har inte tillgång till denna sida. Bli medlem på Börslabbet, uppgradera medlemskap eller logga in för att se sidan.

4 Answers
Best Answer
Manzzy answered 2 år ago

Du har inte tillgång till denna sida. Bli medlem på Börslabbet, uppgradera medlemskap eller logga in för att se sidan.

Henning Hammar Personal answered 4 år ago

Du har inte tillgång till denna sida. Bli medlem på Börslabbet, uppgradera medlemskap eller logga in för att se sidan.

Iasion answered 4 år ago

Du har inte tillgång till denna sida. Bli medlem på Börslabbet, uppgradera medlemskap eller logga in för att se sidan.

Henning Hammar Personal replied 4 år ago

Hej! Det kan skilja lite beroende på hur man ställer in parametrar. De strategier som jag testat här på Börslabbet har jag satt alla icke-existerande värden som medelrank medan negativa tal fått maxrank. Icke-existerande direktavkastning får också maxrank då de inte ger någon utdelning. Du får gärna maila mig på henning@borslabbet.se om du vill ha underliggande data för den senaste sorteringen av sammansatt värde för att se hur rankingen går till mer exakt.

Henning Hammar Personal answered 2 år ago

Du har inte tillgång till denna sida. Bli medlem på Börslabbet, uppgradera medlemskap eller logga in för att se sidan.